رها کردم-----A

تنهـــــــــــــــــا تريــن تنهـــــــــــــــــا!

گريــــه ام ميگيرد وقتــــى ميبينم كســى كه همه ى دنيـــاى من بود منت ديگرى را ميــــكِشـــــد

 

 

 

 

من او را رها کردم

 

 

 

 

 

 

 

تا او خود را در یابد

 

 

 

 

و چقدر سخت است ............ عزیزترینت را رها کنی

 

 

 

اما من انقدر او را دوست دارم

 

 

 

 

 

که او را رها میخواهم برای همیشه

 

 

 

 

 

رها از تمامی بندهاوزنجیرها

 

 

 

 

 

هر چند او هیچگاه در بند من گرفتار نبود

 

 

 

 

 

چرا که من خود اینگونه خواستم

 

 

 

 

 

و هیچگاه بخاطر همیشه بودن با او برای او بندی نساختم

 

 

 

 

 

اما او .......

 

 

 

 

 

در بند خود گرفتار بود ....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

vqh
ساعت23:28---23 ارديبهشت 1391
بله..........................
پاسخ: :)))))))))


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 15 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 9:37 AM توسط نگین|


آخرين مطالب
» باز
» از تنها بودنم
» بلا
» دلم میخواد
» عکس های زیبا
» خسته ام!
» چرا دیره!
» خاطره ها
» A
» گاهی
» خواب
» تو را من دوست میدارم...
» تولد
» به کجا!
» اوکجاست
» A
» برای تو مینویسم که میدانی